הוצאת רישיון עסק ברמת גן

נתוני עסקים ברמת גן

רמת גן היא אחת מהערים המרכזיות במחוז תל אביב בישראל. היא גובלת בערים תל אביב, קריית אונו, גבעתיים, גבעת שמואל ובני ברק.

נכון לשנת 2019, מס' התושבים ברמת גן עמד על 163,481 עם 2.7% אחוז גידול טבעי בשנה.

ר"ג נוסדה בשנת 1921 והחלה את דרכה כמושבה חקלאית, עד שבשנת 1926 הוכרה כמועצה מקומית, ובשנת 1950 קיבלה מעמד של עיר.

העיר רמת גן חברה בארגון פורום ה-15, פורום הערים אשר אינן מקבלות מענקי פיתוח מהמדינה, מה שמעיד על יציבותה הכלכלית.

מרכזי הבילוי והמסחר העיקריים בר"ג הם אצטדיון רמת גן, רחוב ביאליק, כיכר אורדע, קניון איילון, רחוב בן גוריון, הרצל, ז'בוטינסקי, שדרות ירושלים, קניון עופר מרום, כפר המכבייה, איצטדיון וינטר, קאנטרי עמידר, קניון ביאליק הפארק הלאומי, הספארי, ומתחם הבורסה ליהלומים שלאחרונה שינתה את פניה בעקבות החלטה של עיריית רמת גן, והפכה למהוגנת יותר בכל הקשור לחיי הלילה.

מחלקת רישוי עסקים בעיריית רמת גן - מידע שימושי לבעלי עסקים

כתובת המחלקה הרא"ה 2 רמת גן
קבלת קהל בוקר

ימים א', ג', ד' 08:30-12:30

קבלת קהל אחה"צ

יום ב' 15:00-17:00
מס' טלפון 03-6753481
מס' פקס 03-6753406
מייל מנהל מחלקת רישוי עסקים ר"ג benjamin-p@ramat-gan.muni.il
אתר האינטרנט למעבר לאתר רישוי עסקים רמת גן
הגשה מקוונת לרישיון עסק ברמת גן למעבר לעמוד הגשה מקוונת

דגשים מיוחדים להליך רישוי עסקים בר"ג

על פי נהלי העבודה של מחלקת רישוי עסקים בעיריית רמת גן – בעת פתיחת תיק רישוי העסקים, על בעל העסק להציג אישור ממחלקת ההנדסה של עיריית רמת גן, המאשרת את התאמת מבנה העסק לתב"ע ולהיתר הבניה.

לצורך קבלת רישיון עסק בתחומי המזון השונים: מסעדות, מאפיות, מזנוני פלאפל וסביח, בתי אוכל וכיוב', נדרש לקבל אישור משרד הבריאות ת"א מחלקת בריאות הסביבה. מומלץ מאוד להגיש בקשה לחוות דעת מקדמית ממשרד הבריאות עוד לפני תחילת השיפוצים.

חושבים על פתיחת עסק חדש ברמת גן? זה הזמן להתייעץ עם א.ב.עסקים.

בגלל הניסיון:

אנו מורגלים בעבודה מול מח' רישוי עסקים ר"ג ומצויים בקשרי עבודה רציפים עם עובדי המחלקה, עם משרד הבריאות ת"א ועם כבאות רמת גן האמונה על אישור הכבאות של העסקים בר"ג.

לאחר שהובלנו עשרות עסקים, מסוגים שונים ומשונים, בדרכם לרישיון העסק המיוחל, ומאחר שמכל פרוייקט לומדים עוד משהו, הניסיון שצברנו, עומד מן הסתם לרשות לקוחותינו, ומתבטא בתכנון מדוייק, בזירוז הליכי הרישוי ובהקניית הביטחון לבעל העסק שמבין שהרישיון שלו הופקד בידיים טובות.

בגלל החיסכון:

הקמת עסק חדש מצריכה מעורבות של יועצים וספקים לא מעטים, עם השנים אספנו את המובחרים שבהם – אותם בעלי מקצוע שעושים עבודה מקצועית, עומדים בלוחות הזמנים ודורשים שכר הוגן עבור שירותיהם, הם אלו שנמליץ עליהם ללקוחותינו.

התוצאה מבחינת הלקוח: חיסכון של זמן וכסף.

בגלל היחס והמקצועיות:

א.ב.עסקים איתך מהדקה הראשונה ועד תום הליכי הרישוי לעסק שלך. ניתן לך מענה כולל לתכנון, עיצוב, רישוי עסקים, אישורי משרד הבריאות, יעוץ בטיחות אש, טיפול באישורי כבאות, ובעצם כל תחום תכנוני, רגולטורי ובירוקרטי שהעסק צריך לעבור לשם הקמתו.

תרימו טלפון ונסגור לכם את הפינה

כאן המקום לציין כי בכל מקרה תצטרכו לשכור את שירותיו של משרד המתמחה בטיפול ברישיונות לעסקים, מכיוון שחוק רישוי עסקים דורש הגשת גרמושקה (תוכנית בקשה לרישיון עסק), חתומה ע"י בעל מקצוע מוסמך, כך שברור שעדיף לקבל מעורבות של מקצוען מהשלב ההתחלתי ולא לפנות לאחד בדיעבד אחרי שנעשו טעויות יקרות.

לזקוקים לטיפול ברישיון עסק באחת הערים הנזכרות במאמר זה או בשאר הארץ? יש לכם שאלה בנושא רישוי עסקים או בנושאים נוספים? זקוקים לפתרונות עבור תהליך רישוי עסק שנעצר ונתקע? צרו אתנו קשר ונשמח לעזור!

מאמר זה הינו מאמר אינפורמטיבי המוגש כשירות לציבור בעלי העסקים טעוני הרישוי, המאמר נכתב ע"י יוסי שרף, בעלי משרד א.ב.עסקים, ואין לראות בו משום יעוץ משפטי, אדריכלי או אחר. באחריות בעלי העסקים לדאוג לתכנון העסק ע"פ חוק רישוי עסקים , הוראות צו רישוי עסקים, חוק התכנון והבניה ושאר התקנות וההוראות הקבועות בחוקי מדינת ישראל.

זקוקים לייעוץ פרטני?

הזנו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.

    בואו נעשה עסקים